Nuffnang Ads

HeartBeat Ads

Aku Sakit Ke?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Aku Sakit Ke?
Itulah tajuk yang diberikan. Tapi, kenapa aku kata macam tu? Aku kata macam tu sebab hari ni tiba-tiba je rasa berkobar-kobar nak "download" lagu raya. Dalam hati, aku pun rasa pelik. Tak pernah dibuat orang, belum raya lagi dah download lagu raya dan mainkan lagunya sekuat hati! hahaha!! 
Kalau korang pun pelik dengan saya, samalah macam saya pelikkan diri sendiri..

Itu saja daripada saya,
Orang dewasa yang 21 ke atas tu jangan lupa jalankan tanggungjawab negara,
Assalamualaikum dan bye bye :)
p/s : Saya pun tak tau apa yang saya cakapkan ni :)

No comments:

Post a Comment