Nuffnang Ads

HeartBeat Ads

PBS Lagi?!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,
Hari ni saya nak cerita sikit la pasal PBS ni pasal dah lama tak turun padang jenguk blog. Bagi yang tak tau lagi apa tu pbs, ianya singkatan daripada Pentaksiran Berasaskan Sekolah. PBS ni telah dilakukan sejak tahun 2011 lagi bagi sekolah rendah dan 2012 (masa saya form 1) utk sekolah menengah.

Malas nak jadi pemberitahu maklumat, jom saya tunjukkan apa yang saya cerita tadi..Tadaa!!


Nampak tak? Band 6 tu (kira yg paling tinggi la)..PBS ni dh tak mcm PMR dulu. Kalau dulu, kita kena belajar betul-betul dan ada exam. kalau sekarang, dah tak ada exam, kena buat tu la ni la and kena patuh arahan cikgu. kalau tak, nak masuk MRSM or Sekolah Sains hanyalah angan-angan. Panjang betul maklumat ni. Ok, seperti yg anda tengok gambar tu. Ianya PBS Sains. Saya dikehendaki menjalankan satu forum dalam satu kumpulan dari bahan penulisan..Jadi saya nak tanya, ada tak visitor kat sini yg sama dgn saya? kalau sama kita geng!

Kalau sesiapa yg nk tolong saya, bantuan anda amat dihargai :D kalau membantu, saya bagi upah makan choki-choki. Nak tak?

Ok lah, dah penat taip ngarut-ngarut ni..
Assalmualaikum dan Selamat Malam :)


Make Your Own Gifts Here

No comments:

Post a Comment